parfimo.bg

четвъртък, 1 август 2013 г.

Как да се справим със злояди деца?

   Това е кошмарът на всяка майка- детето и да не иска да яде. Ужасно е с часове да стоиш пред фурната или печката в кухнята в приготвяне на храна за семейството, а накрая да видиш мръщещи се и чупещи се деца, които не желаят да хапнат твоето кулинарно произведение. Сигурна съм, че на всяка майка и се е случвало, колкото и добра готвачка и домакиня да е. За щастие, моите деца не са от злоядите, пък и аз не настоявам много, ако не искат да ядат - като огладнеят сами ще си потърсят или поискат храна. Въпреки това, когато ми дойде вдъхновението, полагам повече усилия да направя храната красиво украсена, в интересна форма. Всеки може да развихри фантазията си и да направи примерно обикновените палачинки в интересна форма на мече или детско лице. Спомням си от моето детство, че ми беше любим Сандвич-лице - Върху кръглото саламче с маслина, чушка или морков се правят очички и носле, с лютеница или червена чушка - уста, а с настъргани моркови или майонеза косата.
   Ето палачинките, които правих на моите деца. Всичко е въпрос на импровизация, фантазия и желание. 

   Като се рових из нета за разни иде ми попаднаха доста интересни неща - някой са по прости и лесни, а някои - по трудни, а други пък са направо произведение на изкуството и искат повече умения. Може да се използват и формички за сладки, с които да се изреже хлябът, кашкавалът и салам в интересна форма. Ето някои интересни идеи за направата на весели сандвичи да децата:

  Не се отчайвайте дори да не можете да направите най-сложните фигури, и аз не мога ;) Важно е децата да усещат вашето желание да направите за тях нещо различно и забавно, не забравяйте да сложите към всеки сандвич и щипка любов и задължително включете малките помощници в забавлението - със сигурност имат какво да ви покажат :)

Bon apetit!

Няма коментари:

Публикуване на коментар